Mentoring

RT Mentoring està format per un equip de professionals amb formació multi disciplinar de qualitat i una llarga experiència laboral en projectes propis i/o treballant per tercers.

La feina del dia a dia no ens deixa veure més enllà, ens tapa el futur, i en conseqüència limita la nostra perspectiva empresarial.

Potser no hi has pensat mai, i és possible que moltes vegades t´hagis fet preguntes com:
  • Què faig ara amb el meu pla d'empresa?
  • Com puc posar en pràctica els meus coneixements per tirar el meu projecte endavant?
  • Com m'organitzo?
  • Quines prioritats tinc?
  • Com puc treure un bon rendiment de la meva activitat amb el mínim cost possible?
  • Tinc tota la informació que necessito tenir?

Són preguntes que sovint ens fem, quan tenim o volem iniciar un negoci i que ningú ens pot respondre.
A RT Mentoning, som conscients de quines són les fases per les que anem passant durant la maduració de la nostra idea, en el procés d'implantació del negoci i quant aquesta ja es troba en marxa, agafant embranzida. En base al coneixement derivat de l'experiència, establim inicialment, de forma genèrica, una proposta d'acompanyament que representem en 5 fases:


1. CONEIXEM-NOS I PARLEM DEL PROJECTE.

No ens coneixem personalment. Potser un “petit obstacle” que de ben segur resoldrem sense gaires entrebancs. A RT Mentoring establim com a fonaments la confiança i una bona relació interpersonal, per implantar una bona base de comunicació. Durant aquesta primera trobada obtindrem la informació necessària per crear un escenari real sobre el que podrem treballar conjuntament.

2. PRESENTACIÓ PLA D'ACCIÓ

Prenent com a base la informació que hem obtingut en el transcurs de la trobada inicial, a RT Mentoring elaborarem el “Pla d'acció Pràctic amb escenari real”, que consisteix en un seguit d'accions que ens permetin posar en marxa l'activitat o aplicar les mesures de correcció més oportunes en el cas de que l´activitat ja s'hagi iniciat.

3. PASSEM A L'ACCIÓ

Mitjançant un Calendari i una guia de treball, a RT Mentoring iniciarem la implantació de les accions i canalitzarem les teves inquietuds i dificultats empresarials, per tal d'acompanyar-te ens les teves accions diàries. Formalitzarem de quina forma es regirà la nostra col·laboració i quines són les funcions que cadascun durà a terme i de quina forma.

4. SEGUIMENT ADAPTAT

En aquesta fase, RT Mentoring acompanyem al “Menteé” de forma propera i periòdica, mitjançant el monitoratge o acompanayament personalitzat, amb l'objectiu d'obtenir informació de qualitat. Analitzarem i aplicarem els processos que haurem de seguir i contrastarem amb la realitat del dia a dia, segons els resultats obtinguts. Durem a terme avaluacions de resultats que ens permetran verificar l'assoliment d'objectius o detectar incidències que s'hagin de corregir.

5. HEM ASSOLIT OBJECTIUS?

Ha arribat el moment final d'acompanyament, avaluant si hem assolit els objectius proposats. Valorarem tot el que funciona i que és el que s'ha reconduir. Un negoci és viu i el dia a dia farà que llegim l'entorn i l'adaptem a la nostra activitat. Tot i que es pugui donar per finalitzat el període d'acompanyament durant la implementació de l'activitat, a RT Mentoring estarem a la vostra disposició per col·laborar de forma puntual o en casos concrets, segons el Pla d'Acció definit.


Equip RT Mentoring:

Rosa Tarongí
Professional del sector de la Comptabilitat i la Consultoria, amb més de 30 anys d’experiència laboral, majoritàriament treballant per a tercers. El seu entorn més proper és emprenedor per excel·lència. 
Fundadora d’una xarxa d’emprenedors, la seva formació està marcada per la Comptabilitat i la Fiscalitat, amb un Màster en Assessoria Fiscal i Tributària, en EADA, i el Grau en Administració i Finances, entre d’altres estudis.
Més info: LinkedIn_rosatarongi


                             Antolín Fauquet
Professional del sector de la Construcció especialitzat en els àmbits de Producció i Planificació, Gestió i Control de Costos. Experimentat en el treball per objectius, ha participat en projectes promoguts per tercers i molts més d’iniciativa pròpia, adquirint gran experiència pràctica dins del món emprenedor.
Estudis en Ciències Empresarials a la UAB, Pèrit en valoració de béns mobles per la UEMC de Valladolid i membre de la Royal Institution of Chartered Surveyors de Londres en l’especialitat Planificació, Gestió i Administració de Costos en la construcció.  
Més info: Linkedin_afauquet

                                Sandra Vega
Professional del sector del Marketing, orientada al món de les noves tecnologies. Experiència dins del sector privat i creació d’un negoci propi de formació. Col·labora amb diferents projectes i emprenedors. La formació pràctica i la creativitat marquen la seva forma de treballar.
Com aprenent incansable, disposa de tres llicenciatures amb especialització en Marketing (Administració i Direcció d’Empreses, a la UAB, Investigació i Tècniques de Mercat, a la UAB i Publicitat i Relacions Públiques, a la UOC), formant-se a posteriori en altres camps com el de Comunnity Manager.  Més info: Linkedin_sandravegafuente





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada